design thinking

Opbrengst

In een vijf daagse training leer je de principes van Designthinking en de fasen van een Design sprint te ervaren en te begeleiden.

 

Inhoud

Fase 1 en 2:  Empathize en Define

In deze fase leer je het probleem te begrijpen en deze met je doelgroep te verbinden.  Tijdens een brainstorm zie je wat het probleem is en welke facetten een rol spelen. Het probleem wordt op deze manier gedefinieerd.

Fase 3 Explore

In deze fase verken je wat bij het probleem hoort, welke zaken er omheen spelen en welke oplossingen er voor je probleem zijn. Door middel van creatieve ideeën inspireer je elkaar.

Fase 4 Prototype

Je leert een prototype ontwikkelen voor je probleem  een product wat je snel kan testen zo min mogelijk schade.

Fase 5 Test

Je test het ontworpen materiaal en probeert het uit  op je doelgroep.

Fase 6 Implement

Je implementeert het definitieve product.

 

Doelgroep

Innovatieve leerkrachten, bedrijven die producten willen verbeteren, directeuren die onderwijskundig leiderschap willen verbeteren. zorginstellingen die protocollen sneller willen laten verlopen.

 

Kosten

1500 euro per deelnemer, maximaal 10-15  deelnemers

 

Locatie

Trainingen worden of op een inspirerende locatie of bij incompany trainingen op eigen locatie gegeven.